Några av våra kunder
Har du verkligen koll på alla inkommande leads?
Förlorar du affärer på grund av bortglömda leads eller felaktig prioritering? Då är du inte ensam. Sales Hub automatiserar säljprocessen och ger säljare och teammedlemmar en överblick av alla leads.
Genom att använda Sales Hub lägger ni mer tid på att sälja effektivt. Börja med gratisversionen för att se vad verktyget har att erbjuda – vi guidar dig vidare tills du har allt du behöver.
Nyckelfunktioner i Sales Hub:
- Spara tid genom att automatisera administrativ uppgifter
- Skräddarsy säljmeddelanden baserat på kundinteraktioner
- Effektivisera försäljningen med samlad kunddata
- Spåra era besökares interaktioner på hemsidan
- Automatiserade påminnelser om att följa upp leads
- Skapa anpassade rapporter som visar exakt vad du behöver veta
Partnerships
Konkreta funktioner som effektiviserar din säljprocess
Sales Hub erbjuder funktioner för e-mailutskick, spårning, dokumentation, mötesbokning, analysering, rapportering och mycket mer – allt du behöver för att effektivisera företagets säljprocess.
Effektivisera din försäljning med samlad och organiserad kunddata
För att kunna sälja effektivt, är det viktigt att säljteamet har tillräckligt med information om potentiella kunder. Utan tillräcklig information kan viktig information och insikter om kundernas behov, preferenser och beteenden gå förlorade.
Sales Hub samlar och organiserar data från olika källor, inklusive sociala medier och köphistorik, för att ge en övergripande bild av varje potentiell kund. På så sätt hjälper hubben säljteamet att utveckla mer effektiva säljstrategier.
Vad våra kunder säger
Vi hjälper er komma igång med Sales Hub
Vi erbjuder en smidig och enkel onboarding-process för Sales Hub. Första steget i processen är alltid ett uppstartsmöte för att förstå dina behov och önskemål. Därefter skapar vi en anpassad onboarding-plan och tidslinje baserat på dina krav.
Vårt erbjudande inkluderar allt från att importera befintlig kunddata från andra CRM-system, maillistor och liknande, till Sales Hub. Vi skapar sedan anpassade rapporter och instrumentpaneler för att kunna följa och analysera data som samlas in av Sales Hub. Vi är experter på HubSpot och gör allt vi kan för att säkerställa att onboarding-processen blir så smidig som möjligt för dig.
Normalt sett tar onboarding-processen några dagar, men tiden kan variera beroende på vilka verktyg som ska användas. Själva processen kan ta allt från några veckor till flera månader, men vi arbetar alltid effektivt för att säkerställa en snabb och smidig implementering.
Varför ska jag välja Mild?
- Med över 12 års erfarenhet av digital marknadsföring, är Mild en av Sveriges ledande byråer inom området
- Vi är certifierade HubSpot-partners och använder själva Sales Hub sedan flera år tillbaka
- Vi hjälper er att implementera verktyget på ett effektivt sätt så att ni kan få ut så mycket som möjligt av det
- Vårt erfarna team av säljare, CRM-specialister och digitala strateger finns tillgängliga på våra tre kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vanliga frågor och svar
Vad är Sales Hub?
En försäljningsplattform från HubSpot. Sales Hub erbjuder verktyg för att organisera kundrelationer, hantera säljprocesser, spåra leads och analysera försäljningsdata. Det är en del av HubSpots övergripande plattform för inbound marketing och försäljning.
Vilka är fördelarna med Sales Hub?
Fördelarna med Sales Hub är: effektiv leadhantering, bättre säljinsikter, anpassade offerter, sales automation, mailspårning och enkel tillgång till all relevant kundinformation. Dessa funktioner hjälper ert säljteam att förbättra er produktivitet och konverteringsgrad.
Är Sales Hub gratis?
Sales Hub finns som en kostnadsfri version. När du är redo att skala upp finns ännu mer möjlighet till bättre hantering av försäljningsprocesserna.
Vilka funktioner inkluderas i gratisversionen av Sales Hub?
Funktioner som kontakt- och företagsprofiler, avtals- och aktivitetshantering, samt möjligheten att spåra säljteamets prestationer med grundläggande rapportering och dashboards.
Vad kostar de betalande planerna för Sales Hub?
Kostnaden för de betalande planerna för Sales Hub varierar beroende på antalet användare, funktioner och kapacitet som behövs. Kontakta oss för en skräddarsydd offert.
Är Sales Hub en passande lösning för mitt företag?
Om ditt företag vill ha en integrerad försäljningsplattform som kan hjälpa dig att organisera kundrelationer, hantera säljprocessen och spåra försäljningsdata – ja. Hubben är också användbar för dig som vill öka företagets produktivitet genom att automatisera upprepade säljuppgifter och generera anpassade offerter.
Osäker om Sales Hub är rätt verktyg för er?
Kontakta oss, så bollar vi tankar och idéer tillsammans.