HubSpot Sales Hub

Sales Hub ger dig möjlighet att automatisera och effektivisera dina säljprocesser. Hubben förenklar också samarbetet team emellan och förbättrar på sikt ert försäljningsresultat. Mild hjälper företag med Sales Hub dagligen, med vägledning och support för en lyckad försäljningsprocess.

Några av våra kunder

Har du verkligen koll på alla inkommande leads?

Förlorar du affärer på grund av bortglömda leads eller felaktig prioritering? Då är du inte ensam. Sales Hub automatiserar säljprocessen och ger säljare och teammedlemmar en överblick av alla leads.

Genom att använda Sales Hub lägger ni mer tid på att sälja effektivt. Börja med gratisversionen för att se vad verktyget har att erbjuda – vi guidar dig vidare tills du har allt du behöver.

Nyckelfunktioner i Sales Hub:

  • Spara tid genom att automatisera administrativ uppgifter
  • Skräddarsy säljmeddelanden baserat på kundinteraktioner
  • Effektivisera försäljningen med samlad kunddata
  • Spåra era besökares interaktioner på hemsidan
  • Automatiserade påminnelser om att följa upp leads
  • Skapa anpassade rapporter som visar exakt vad du behöver veta

Partnerships

HubSpot App Partner-märke

Konkreta funktioner som effektiviserar din säljprocess

Sales Hub erbjuder funktioner för e-mailutskick, spårning, dokumentation, mötesbokning, analysering, rapportering och mycket mer – allt du behöver för att effektivisera företagets säljprocess.

Effektivisera din försäljning med samlad och organiserad kunddata

För att kunna sälja effektivt, är det viktigt att säljteamet har tillräckligt med information om potentiella kunder. Utan tillräcklig information kan viktig information och insikter om kundernas behov, preferenser och beteenden gå förlorade.

Sales Hub samlar och organiserar data från olika källor, inklusive sociala medier och köphistorik, för att ge en övergripande bild av varje potentiell kund. På så sätt hjälper hubben säljteamet att utveckla mer effektiva säljstrategier.

Vad våra kunder säger

Vi hjälper er komma igång med Sales Hub

Vi erbjuder en smidig och enkel onboarding-process för Sales Hub. Första steget i processen är alltid ett uppstartsmöte för att förstå dina behov och önskemål. Därefter skapar vi en anpassad onboarding-plan och tidslinje baserat på dina krav.

Vårt erbjudande inkluderar allt från att importera befintlig kunddata från andra CRM-system, maillistor och liknande, till Sales Hub. Vi skapar sedan anpassade rapporter och instrumentpaneler för att kunna följa och analysera data som samlas in av Sales Hub. Vi är experter på HubSpot och gör allt vi kan för att säkerställa att onboarding-processen blir så smidig som möjligt för dig.

Normalt sett tar onboarding-processen några dagar, men tiden kan variera beroende på vilka verktyg som ska användas. Själva processen kan ta allt från några veckor till flera månader, men vi arbetar alltid effektivt för att säkerställa en snabb och smidig implementering.

Varför ska jag välja Mild?

  • Med över 12 års erfarenhet av digital marknadsföring, är Mild en av Sveriges ledande byråer inom området
  • Vi är certifierade HubSpot-partners och använder själva Sales Hub sedan flera år tillbaka
  • Vi hjälper er att implementera verktyget på ett effektivt sätt så att ni kan få ut så mycket som möjligt av det
  • Vårt erfarna team av säljare, CRM-specialister och digitala strateger finns tillgängliga på våra tre kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vanliga frågor och svar

Osäker om Sales Hub är rätt verktyg för er?

Kontakta oss, så bollar vi tankar och idéer tillsammans.