Mild och Memira inleder digitalt samarbete
Memira landar hos Mild som ny kund. Ytterligare fyra personer anställs och vi satsar på våra viktiga medarbetare. Mild tar sig an 2022 med målet att bli en ännu bättre partner, och en ännu bättre arbetsplats, än förra året.
– Memira är ett stort, välkänt varumärke med hög ambition kring det digitala, så det är ett jätteroligt case för oss, säger Christian Olausson, VD och delägare. Vi går in som samarbetspartner och tar ansvar för all löpande utveckling av koncernens samtliga landsidor: Norge, Sverige, Danmark och Nederländerna. Det blir ett tight samarbete med Memiras marknadsfunktion, med målet att driva deras digitala utveckling framåt.
Som del av en pågående trend på Mild har vi också blivit fler. Vi berättade i november att våra kunder vågar satsa tillsammans med oss, trots pandemin. Detta i sin tur leder till fler anställningar och en allt bredare kompetens hos oss. Ytterligare två utvecklare har nu anslutit sig till Mild, samt ännu en SEO-specialist och en kundansvarig – alla lika efterlängtade av sina team och alla lika välkomna.
Kulturen på Mild är något vi värnar mycket om. Med så många nya ansikten har vi som målbild att fortsätta värna om vår gemenskap och om våra medarbetare. Under året rullar vi ut ett nytt utbildningsprogram internt, med individuella utvecklingsplaner och stort fokus på varje medarbetares fortsatta utveckling. Det är en winwin för samtliga parter, även kunderna.
– Vi ska fortsätta att förbättra alla delar av Mild. Det gäller allt från bättre rutiner och processer till att öka kvaliteten i varje enskild leverans. Målet är att bli en ännu bättre partner och arbetsplats än förra året, avslutar Christian Olausson.
Vill ni veta mer om hur vi kan hjälpa er?
Kontakta oss, så tittar vi tillsammans på en passande lösning. Eller läs mer om våra tjänster.